Hungarian LV


Louis Vuitton

Biztos vagyok benne, hogy minden mai fiatal ismeri vagy halott már a hírhedt Louis Vuitton nevezetű cégről.
A divatmárka 1854 (!) közepén "látta meg a napvilágot" Párizsban. Nevét az alapítóról sir Louis Vuitton francia vállalkozóról kapta. Ekkoriban csak bőrtáskákat készítettek. Mára a női kiegészítőktől kezdve a férfi cipőkig mindent gyártanak.



Világszerte 300 üzlettel rendelkezik (már hazánkban is található), cég dolgozóinak száma 59.840 volt 2004-ben.
A cég darabjai luxusmárkának számítanak, viseletük és használatuk státuszszimbólum jelleggel bír.A(z)  „LV” monogramja védett, luxusminőséget fémjelez.


Hazánkban azért érezzük kissé negatívnak, ha egy nőn LV táska van, mert könnyen hihetjük, hogy nem igazi, hamisított:( Ezért itthon a márka nem annyira jeles és elismert, mint például New Yorkban vagy Milánóban. Sajnos.
Mindenesetre a cég nagyon szélsőséges. Ez alatt azt értem, hogy az utóbbi 3 évben nyílt meg a tinik felé is. Rózsaszín táskák, lila iPad tartók, banánzöld telefondíszek stb.


Érdekes, hogy a Louis Vuitton népszerűsége a ranglistán "csak" a 13.
Ez az üzlet is sugározza a jó kedvet, vidámságot. Szívesen benéznék ide!


Merész ez az üzlet, de nagyon figyelemfelkeltő, és vagány!
Nekem tetszik a dekoráció! :)
Újabb varázslatos ötlet. A téli kollekció gyöngyszeme. Egy olvadó monogrammos telefondísz. Nem tudom ki a vevő rá, de vicces gondolat-és kivitelezés...
Egy szezonos, az biztos! :)




Egyébként Japánban animés LV kampány is indult... kicsit furcsa ez egy ilyen híres divatháztól. De nem rossz ötlet!
A manga szemek és az édes manga lány története elvarázsolta a Japán nőket, lányokat.